اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۱۰۳
حاج‌رضایی: امیدوارم نباختن هدف اول دو تیم در دربی ۸۶ نباشد
کارشناس فوتبال ایران گفت: شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال ایداه‌آل است و در این وضعیت امیدوارم هدف دو تیم نباختن در دربی نباشد.
۲۲:۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

امیر حاج‌رضایی در مورد دربی 86 اظهار داشت: می‌خواهم از صحبت‌های کلیشه‌ای پرهیز کنم و از یک زاویه دیگر به دربی نگاه کنم. در دربی‌ها بیشتر علاقه بیرونی اهمیت دارد. به طور مثال در اسکاتلند وقتی دو تیم سلتیک و رنجرز مقابل هم قرار می‌گیرند به نوعی جنگ و رقابت بین دو مذهب است. در همه دربی‌های بزرگ دنیا مسائل بیرونی تاثیر زیادی در مسابقه می‌گذارد و بر حساسیت آن اضافه می‌کند.

 

وی افزود: از زمانی که من جوان بودم تیم‌های شاهین و تاج به عنوان دو رقیب در ورزشگاه امجدیه رقابت جانانه‌ای با هم داشتند که از رقابت این دو تیم هم تعبیرات گوناگونی می‌شد. کُری بین تماشاگران این دو تیم از آن زمان تا اکنون ادامه داشته اما تا حدی هم کاهش پیدا کرده است. برخلاف آن سال‌ها استقلال و پرسپولیس سالی دو بار باهم بازی می‌کنند و بعضا در جام حذفی هم با یکدیگر برخورد کرده‌اند که این مسئله باعث شده از حساسیت دربی کاسته شود.

 

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به وضعیت سرخابی در آستانه بازی فردا عنوان کرد: این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیس در بهترین دوران چند سال اخیر خود به‌سر می‌برد و به جرات آماده‌ترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران است. از طرفی شفر توانسته تاثیرات بسیار مثبتی در استقلال ایجاد کند.نمایش خوب این تیم در بازی‌های اخیر و بالا رفتن قدرت حفظ توپ این تیم به خوبی مشهود است و امیدوارم در این شرایط دربی جذابی را شاهد باشیم و نباختن هدف دو تیم نباشد. این طور نباشد که این همه تبلیغات برای بازی انجام شود اما در میدان یک بازی سراسر احتیاط را شاهد باشیم و بعد از آن هم دیگر کسی در مورد کیفیت فنی آن صحبتی نکند.

 

حاج‌رضایی با بیان اینکه این بازی یک میهمان ویژه دارد، یادآور شد: امیدوارم تیم مذاکره کننده ایران با اینفانتینو رئیس فیفا بتواند در گام اول امتیازات خوبی در این ملاقات برای فوتبال کشورمان بگیرد و در ورزشگاه هم هواداران فرهنگ بالای خود را در حضور او به نمایش بگذارند. در کنار آن بازیکنان هم با ارائه یک بازی زیبا نمایش خوبی از دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران ارائه دهند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: دربی 86 حاج رضایی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری